[Python] RESTful web services in python

Massimo Azzolini massimo.azzolini a gmail.com
Sab 17 Gen 2009 19:21:34 CET

ciao luca,

l'altro giorno mi è passato sotto in naso:
http://pypi.python.org/pypi/py-restclient/

ma su pypi ne trovi altri:
http://pypi.python.org/pypi?%3Aaction=search&term=rest&submit=search

oltre non so.

spero sia utile

ciao ciao

Massimo

Bob Hope  - "I grew up with six brothers. That's how I learned to dance -
waiting for the bathroom."