[Python] Mysqldb in python 2.6

Daniele Varrazzo piro a develer.com
Ven 9 Lug 2010 17:28:33 CEST

On Fri, 09 Jul 2010 16:36:14 +0200, Marco Mariani
<marco.mariani a prometeia.it> wrote:

> Si', mi riferivo esattamente a questo.
>
> Re: [Distutils] People want CPAN :-)
> http://www.mail-archive.com/distutils-sig@python.org/msg09908.html
>
> [...]
> - no more external hosting of packages. If people
> want their packages listed on Pypi, they should
>    be required to upload their packages on PyPI
>    (no more issues with non-available external server,
>    no more issues with mirroring external servers,
>    no more issues with wrong download URLs within
>    package metadata)
> [...]

OK, non č detto che un package debba essere per forza su PyPI, ma la
possibilitą che ci sia c'č. Č in discussione la policy di accettare solo i
metadati dei pacchetti o di richiedere i pacchetti stessi, ma PyPI gią dą
la possiblitą di ospitarli.

--
Daniele Varrazzo - Develer S.r.l.
http://www.develer.com